Лічильник зробив повний оберт: роз’яснення від ДТЕК.

ДТЕК

Споживач ДТЕК не може відправити вірні значення, так як прилад обліку пройшов повний оберт

Користувач використовує старий тип лічильника і недавно були значення 9999, а потім прилад обліку почав новий цикл. На сайті компанії не приймаються значення. Відповідний відгук користувач написав 18 вересня під дописом ДТЕК Київські регіональні електромережі.

Він володіє лічильником старого зразка з чотирма знаками. Прилад завершив коло, тому клієнту ДТЕК не вдається відправити точні значення.

“Доброго дня, питання – лічильник старого типу, де знаків 4, недавно були значення 9999 і лічильник почав другий оберт. На сайті не бере значення, наприклад 0035, пише, що такого не може бути. А значення на зразок 10035 бере, але в мене значення 0035. Що робити і що вказувати на сайті?”, – запитує користувач.

Відповідь ДТЕК

В ДТЕК відреагували на повідомлення користувача. Там говорять, що якщо система все ж таки не бере правильні дані, можливо відіслати лист з фото приладу обліку (щоб було чітко видно всі цифри, код лічильника та пломбу), вказавши при цьому дані для ідентифікації (особистий рахунок, адресу, ПІБ) та дату фіксації на електронну пошту, котру система показує при помилці введення значень.

“Коли лічильник переходить на другий оберт, система іноді не бачить такі значення. На жаль, це особливість її роботи. Щоб потім ви могли відправляти значення без проблем, треба, щоб поточні дані були один раз внесені фахівцем. Ми можемо це зробити – просто відправте нам в особисті повідомлення ваш особовий рахунок, ПІБ власника, значення та дату фіксації”, – повідомили в ДТЕК.

Що робити, якщо надали невірні значення лічильника

Якщо ви відправили у чат-бот ДТЕК значення і помітили там неточність, ви можете одразу ж повторно внести в чат-бот вірні значення – система візьме ті дані, котрі були отримані останніми. У випадку, якщо відправлені вами значення є меншими за попередні, або перевищують можливий для вашого дому ліміт – чат-бот попросить надати фотографію приладу обліку для підтвердження даних. На фотографії мають бути чітко видні:

  • значення лічильника,
  • серійний код,
  • зони споживання (для Лічильника «День-Ніч»).

Щоб перевірити, чи значення вже виправлені, у чат-боті ДТЕК натисніть кнопку «Меню», далі – «Відправити значення» та виберіть адресу об’єкта. Ви отримаєте повідомлення з останніми (тобто оновленими) значеннями. Відправляйте точні значення лічильника протягом двох останніх днів поточного і перших трьох днів наступного місяця – і платіть тільки за ту кількість електроенергії, котру насправді використали.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *