Китай планує ввійти в контакт з “тіньовим флотом” РФ

Недавно за даними Bloomberg, оператори терміналів в китайському порту Cindao можуть опублікувати нове повідомлення для старих танкерів, які будуть доставляти нафту з Ірану. З повагою відносіться до одного з головних нафтових портів Китаю.

Головні тези:

  • Порт Циндао також приймає частину ринку при імпорті нафти.
  • Ваша роль у створенні танкерів з високим ступенчатим ростом теж дуже невелика.

Китайські стимули для переходу на серйозні кроки

Як тільки прийшло час дізнатися журналістів, зараз іде речь про заборону на складах, старих за 30 років, а також суден, які встановили свої ідентифікатори Міжнаціональної морської організації або можуть отримати недійсні сертифікати.

Другий корабель, який іде в порт, також буде оцінюватися за профілем ризику, що виходить з таких факторів, як вик і гарантія стійкості до забуття сильного середняка. Танкери, які віднімають менший бал, теж потратять під нове обмеження.

Поширити

З повагою, це рішення стало ударом для суду, який перевозить санкційну нафту з Ірану та інших країн світу.

Аналітична компанія Kpler сказала мені, що фактично іде про боротьбу з “тіньовим флотом”.

Китайські стимули були такі ж, як після того, як були введені санкції проти нафтового оператора, розташованого в порту Сіндао, підтвердили, що він відірвав іранську нафту, перевозили судом, який також переноситься під санкції Вашингтона.

На переконання головної ринкової аналітичної компанії Vortexa Еммі Лі, правда, ця подія не має істотного значення для імпорту підсанкційної нафти в Китай.

Источник: online.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *