До завершення 2025 року мережа має намір розмістити на полицях 25 винних продуктів із різних регіонів. Фотографія прес-служби Сільпо
Супермаркети «Сільпо» Володимира Костельмана розпочали реалізацію вина під власним брендом Winetruck. Лінійка включає вина з Італії та Франції, об’єднані під єдиною маркою. До кінця 2025 року планується представити 25 видів вина з різних держав. Чи наслідуватимуть вони стратегію Rozetka?
Отримайте річну підписку на шість журналів Forbes Ukraine за ціну чотирьох випусків. Якщо ви цінуєте високий рівень, деталізацію та практичний досвід, ця пропозиція ідеально вам підійде.
У «Сільпо» стартував продаж власного винного бренду Winetruck. «Виробництво замовляємо у країнах, які відомі своїми винами, а реалізація відбувається виключно в нашій мережі», – пояснює керівниц