Клієнт заплатив 350 гривень за SIM-картку Київстар, але мобільний інтернет на ній не активувався
Чоловік купив SIM-картку від Київстар за 350 гривень. Проте після її підключення доступ до мобільного інтернету так і не з’явився. Відповідне звернення клієнт опублікував 22 серпня під постом компанії.
Після активації картки оператора він не має змоги користуватися інтернетом. Йому довелося придбати іншу SIM-картку.
“Вже п’ять днів ні фірмовий магазин, ні служба підтримки не можуть вирішити питання. П’ять днів тому знадобився мобільний інтернет, тому я придбав картку Київстар у офіційній точці продажу. Після активації інтернет не працював, консультанти запевнили, що проблема в телефоні. З 09:00 до 14:00 телефон неодноразово переналаштовували, чотири рази перевипускали SIM-картку, шість разів її вставляли у різні пристрої. До наступного дня ситуація не змінилася — знову перевипустили SIM. За словами оператора, інтернет має бути доступний, але на практиці його немає. На третій день проблему не вирішили, а через потребу в інтернеті для роботи довелося купити ще одну картку. І сталося диво — на новій SIM інтернет з’явився сам, а на старій досі відсутній. Чому компанія продала непрацюючу картку? Чому не запропонували тимчасову заміну поки вирішують проблему?” — звертається клієнт.
Відповідь Київстар
Представники Київстар відповіли на звернення. Вони зазначили, що діагностика та усунення несправностей вимагають часу. Іноді процес може затягнутися залежно від складності проблеми.
“Радимо зачекати на завершення перевірок, після чого обговоримо можливість компенсації”, — повідомили у компанії.
Чому не списується абонплата при поповненні рахунку
Раніше ми розповідали, що клієнти Київстар іноді зіштовхуються з тим, що після поповнення балансу не відбувається автоматичне списання коштів за тариф. Це може статися через низку причин: недостатній баланс, поповнення після встановленого часу списання, блокування номера тощо.
Для абонентів передплаченого зв’язку можливі такі ситуації: недостатньо коштів для оплати тарифу; поповнення відбулося після нічного інтервалу списання (00:00–03:00), коли денна плата вже знята. Для позачергового списання наберіть *578#; номер тимчасово заблоковано. Для контрактних клієнтів:
- З 1-го числа місяця послуги переходять у режим очікування оплати,
- Роботу номера призупинено з 1-го числа до завершення поточного місяця.