Кабмін об’єднав Армія+ та Резерв+ в єдиний веб-портал

Військові Фото: Інформатор

Військові Фото: Інформатор

Мобільні програми Армія+ та Резерв+ тепер інтегровані в систему єдиного інтернет-порталу електронних державних сервісів у галузі оборони та національної безпеки. Відповідне рішення затвердив Кабінет Міністрів. Зокрема, уряд оприлюднив відомості щодо нормативної бази функціонування додатку Резерв+, які раніше мали статус службової інформації. Як повідомляє «Судово-юридична газета», ці дані регулювалися постановою із класифікацією «для службового використання».

Автоматизована інтеграція інформаційних систем

Новим постановленням визначено перелік реєстрів та баз даних, з якими портал нацбезпеки і оборони здійснюватиме синхронізацію у режимі онлайн. Серед них:

  • ЄДИНИЙ держреєстр призовників, резервістів та військовозобов’язаних;
  • Державний реєстр цивільно-статусних актів;
  • Єдиний реєстр юридичних осіб, ФОП та громадських організацій;
  • Державний перелік ветеранів війни;
  • Реєстр фізосіб-платників податків;
  • Цифрова система охорони здоров’я;
  • Загальнодержавний портал електронних сервісів;
  • Інформсистема з відображенням зон бойових дій та окупованих територій;
  • Національна освітня база даних;
  • Централізована система Держслужби зайнятості;
  • Єдина інформсистема соціального захисту;
  • Інші ресурси, необхідні для обміну даними згідно із законодавством.

Особливості функціонування Резерв+

Електронний кабінет для призовників, резервістів та військовозобов’язаних реалізований через веб-інтерфейс або мобільний додаток. Він призначений для:

  • Перевірки та актуалізації персональних відомостей;
  • Подачі заяв та запитів у електронній черзі;
  • Отримання держпослуг у сфері оборони.

Окремий доступ надається громадянам 16-65 років, знятим з військового обліку згідно із ст.37 Закону «Про військовий обов’язок», за умови електронної ідентифікації.

До учасників системи належать:

  • Допризовники, призовники та військовозобов’язані;
  • Спеціальна категорія громадян;
  • Відповідальні за обробку звернень;
  • Адміністратори системи.

Додаткові функції платформи включають:

  • Формування електронних витягів із військових реєстрів;
  • Пошук вакансій у силових структурах;
  • Інші спеціалізовані інструменти.

Особливості оновлення облікових даних

Для корекції інформації у реєстрах користувачі можуть:

  • Змінювати адресу проживання, контактні дані, електронну пошту;
  • Отримувати актуальні витяги з реєстрів у форматі PDF;
  • Автоматично передавати дані після їх перевірки на коректність.

Система надає доступ до таких відомостей:

  • Персональні дані та військове звання;
  • Медичні висновки та інформація про відстрочки;
  • Дані про військовий облік та адміністративні правопорушення;
  • Історія отримання повісток.

Електронний військовий квиток у Резерв+

Користувачі додатку можуть генерувати офіційно підтверджену копію військово-облікового документа:

  1. Авторизуватись у додатку та оновити інформацію;
  2. Отримати QR-кодований документ;
  3. Вибрати опцію «Завантажити PDF» через контекстне меню;
  4. Зберегти файл на електронний носій або роздрукувати.

З 18 червня електронний документ має таку ж юридичну силу, як паперовий квиток. Його можна використовувати при працевлаштуванні, отриманні послуг у ЦНАПах чи інших офіційних ситуаціях.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *