Клієнтка спробувала поповнити картку стороннього банку через термінал ПриватБанку, проте через технічний збій сума залишилася в очікуванні
Жінка скористалася банкоматом ПриватБанку для внесення 3 тисяч гривень на рахунок іншої картки. Під час транзакції виникла технічна несправність апарату. Користувачці повідомили про необхідність очікування на відшкодування. Своєю історією вона поділилася 9 серпня через соцмережу Facebook.
За її словами, метою операції було поповнення картки Монобанку через термінал ПриватБанку. Внаслідок збою кошти перейшли у стан “очікування”.
“Останні три випадки, коли я заходила у Facebook – це лише для скарг на ПриватБанк як найневдаліший сервіс з усіх, що мені доводилось використовувати. Тепер у них нова проблема: помилка при внесенні коштів, «будь ласка, зачекайте, платіж знаходиться на стадії підтвердження». Пройшло 8 годин – а я досі поводжуся чужими грошима. Монобанк, коли ви запровадите безплатні прямі поповнення, щоб я більше ніколи не згадувала про ПриватБанк?”, – запитує клієнтка.
В мобільному додатку ПриватБанку жінка отримала сповіщення про “фіксацію технічного збою під час операції на суму 3000 гривень”. Їй порекомендували очікувати автоматичного повернення коштів протягом 24 годин через несправність термінала.
Відповідь фінансової установи
Представники ПриватБанку відреагували на звернення. Згідно з їхнім повідомленням, заявка клієнтки вже оброблена, а кошти повернуті.
“Дякуємо за звернення, приносимо вибачення за тимчасові труднощі. На підставі вашої заявки ми підтвердили технічний збій, і сума вже була зарахована назад на вашу картку”, – повідомили у банку.
Альтернативні варіанти від Монобанку
У Монобанку наголошують, що поповнення картки доступне різними методами:
- з використанням карт будь-яких банків;
- за допомогою міжнародних реквізитів (IBAN);
- готівкою через термінали або у банківських відділеннях;
- в касах мережі АТБ;
- з закордонних рахунків.
Всі способи поповнення вказані у розділі “Додати кошти на картку” (значок «+» біля показника балансу) у головному меню мобільного додатку. Щодо внесення готівки:
- через термінали Монобанк, City24, EasyPay та банкомати Універсал Банк (розташовані у їхніх відділеннях) – без комісій;
- у відділеннях Універсал банку, А-банку, Укргазбанку, Акордбанку – без додаткових внесків.