Правила «шопінгу» від Тігіпка, Буткевича та топменеджерки «Київстар»

Як формується інвестиційна логіка у Київстар та компаній Тігіпка і Буткевича? /колаж Анастасія Савеленко

Як в українських компаніях на практиці працює інвестиційне мислення? Фото колаж Анастасія Савеленко

Дмитро Зозуля з МХП досліджує, яка M&A-стратегія та як побудовано процес укладання угоди у головних покупців країни воєнного часу — «Київстару», TAS Group і BGV. У матеріалі – його пряма мова та три інтерв’ю з топменеджерами цих компаній.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Інвестдіяльність МХП — це гібрид класичної інвестиційно‐банківської моделі та підходу, який сповідують Private Equity Funds. Ми готові як купувати бізнеси повністю, так і інвестувати у компанії‐зірки. Становлення операційної моделі MHP Solutions (підрозділ, який я очолюю) відбувалось у кілька етапів, і зараз ми вийшли на дизайн, що працює.

Ця серія інтерв’ю — спроба розібратись, як в інших українських компаніях на практиці працює інвестиційне мислення, як формується інвестиційна логіка, хто й на основі чого ухвалює рішення, які критерії у пріоритеті — стратегічна доцільність, фінансові показники, потенціал синергії?

Контриб’ютори співпрацюють із Forbes на позаштатній основі. Їхні тексти відображають особисту точку зору. У вас інша думка? Пишіть нашій редакторці Тетяні Павлушенко – [email protected]

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *