Жінка скаржиться на діяльність Укрпошти, яка не сповістила її про надходження листа
Жінка незадоволена тим, що Укрпошта не сповіщає щодо отримання рекомендованого листа. Доводиться самостійно приходити до відділення та дізнаватись інформацію. Відповідний коментар клієнтка залишила 27 липня під публікацією компанії.
За словами жінки, їй надійшов лист, відправником якого вказана Генеральна дирекція Укрпошти. Однак жодного сповіщення від поштового оператора вона не отримала.
“Не приносять повідомлення на отримання рекомендованого листа, не телефонують про надходження листа, взагалі не повідомляють про надходження листа, а коли сам підходиш і запитуєш чи був на моє ім’я лист, то вони вже підготували його на відправку назад до відправника. До речі відправником листа була Генеральна дирекція Укрпошти”, – скаржиться жінка.
Реакція Укрпошти
В Укрпошті відреагували на коментар жінки. Там вказали, що якщо для листа відправником зазначено номер телефону одержувача, то смс-сповіщення генерується автоматично.
“Якщо для листа відправником зазначено номер телефону одержувача, то смс-сповіщення генерується автоматично. Паперове сповіщення у такому випадку не доставляється. Для перевірки деталей просимо надати трек-номер листа нам у приватні повідомлення”, – заявили в Укрпошті.
Жінка зазначає, що номер телефону був указаний, але повідомлення не надходило. В Укрпошті вкажуть, що це пояснює відсутність паперового сповіщення у поштовій скриньці. Сповіщення автоматично генерується системою після прибуття листа до відділення, як звичайна смс або повідомлення на Viber.
Про рекомендований лист
Рекомендований лист/листівка пересилається рекомендованим порядком і має трек-номер для відстеження. Як відправити: передати лист оператору у поштовому відділенні та після сплати отримати розрахунковий документ (чек), в якому вказаний трек-номер відправлення. За трек-номером можна відстежити лист (на сайті Укрпошти, в мобільному застосунку або через чат-бот у Messenger, Viber та Telegram). Рекомендовані листи Укрпошта видає особисто адресату під підпис або за довіреністю (доставляємо за адресою або видаємо у відділенні).
Які терміни пересилання рекомендованої письмової кореспонденції, листів та бандеролей з оголошеною цінністю, посилок?
Час, установлений для пересилання поштових відправлень від поштового відділення, де прийнято відправлення, до поштового відділення місця вручення (без урахування вихідних днів), становить:
- 4 дні для доставки місцевих відправлень (поштові відправлення, що пересилаються у межах населеного пункту, а в сільській місцевості — у межах території, яка обслуговується одним поштовим відділенням);
- 5 днів для доставки відправлень у межах однієї області й між обласними центрами України;
- 6 днів для доставки відправлень між районними центрами різних областей України;
- 7 днів для доставки відправлень між іншими населеними пунктами різних областей України.
Як розшукати відправлений за кордон рекомендований лист?
Відправнику необхідно звернутися із заявою про розшук листа, заповнивши онлайн-форму за посиланням та обравши тему «Відправлення не надійшло/розшук» (якщо МПВ оформлене в Особистому кабінеті на сайті Укрпошти, заяву можна подати, зайшовши в меню відправлення й натиснувши на кнопку «Онлайн-рекламація»). Звернення щодо розшуку можна подати протягом шести місяців з дня прийняття оператором поштового зв’язку поштового відправлення.