Як війна вплинула на ринок кормів для тварин в Україні (Фото:fotogeng/depositphotos) За підсумками 2022 року в Україні зріс попит на корми для домашніх тварин. У кількісному вираженні – на 0,2%, у грошовому — на 25%. Про це в колонці для NV Бізнес пише Сергій Демченко, директор компанії у сфері оптової торгівлі на ринку зооіндустрії Suziria Distribution. Вже у 2023 році продажі кормів для тварин зросли ще на 3,1% (у тоннах) порівняно з 2022 роком.
Цікаві факти про ринок зоокормів в Україні:
— На ринку присутні корми понад 300 брендів, але водночас 70% продажів у 2023 році припадають лише на чотирьох виробників: Purina, Kormotech, Royal Canin, Mars.
— Українці переходять на дешевші корми. «Ще 2022 року ми помітили, як кількість продажів преміум-кормів почала знижуватися на користь кормів із медіум-сегмента, а медіум зі свого боку — на економ-сегмент. Зараз медіум продовжує зростати, але одночасно ми не бачимо збільшення частки кормів у сегменті економ», — пише Демченко. Наразі 39% ринку охоплює преміум-сегмент, 27% – медіум, 34% – економ.
— Корм для кішок становить 70% продажів у кількісному еквіваленті. В умовах війни українці насамперед почали відмовлятися від вологих кормів.
— Кількість зоомагазинів в Україні зростає на 150 торгових точок щокварталу. Також відбувається відкриття власних зоомагазинів такими великими мережами-рітейлерами, як Епіцентр (Лапки), Fozzy Group (E-ZOO), Фудком, Таврія.
Повну версію колонки Стан зооринку в Україні: Що змінила війна? читайте тут.