
Жінці нові правила “Укрзалізниці” щодо придбання квитків викликають асоціації з радянськими методами
Жінка мала намір придбати міжнародний проїзний документ на поїзд, що прямує за маршрутом Перемишль-Київ. Проте, вона згадала про нещодавні нововведення “Укрзалізниці”, згідно з якими квитки на зазначені рейси не реалізуються у касах на вокзалах, а виключно через інтернет. Їй надали дозвіл на купівлю квитка у касі лише завдяки наявності у неї документа, що підтверджує інвалідність. Про цей випадок вона повідомила 4 листопада на своїй сторінці у Facebook.
На її погляд, останні зміни у правилах продажу квитків “Укрзалізниці” нагадують радянську систему. Адже інші пасажири через формальності були змушені терпеливо очікувати своєї черги.
“Укрзалізниця” впроваджує покращення та певні зміни. Але під час купівлі квитка за новими вимогами склалося враження, що повернулись радянські часи, а точніше – надмірна бюрократія. Однак, за її допомогою потрібно було дістатися зі Львова до Тернополя. Для себе обрала міжнародний Інтерсіті Перемишль-Київ. Завжди бронюю квитки онлайн, тому не звернула увагу, що у касах на вокзалі продаж квитків на ці поїзди не здійснюється, а лише через інтернет. У Львові є спеціальна каса, яка обслуговує всіх осіб з інвалідністю та військовослужбовців. Там повідомили, що на міжнародний рейс Інтерсіті реалізують квиток, оскільки у мене є посвідчення особи з інвалідністю 2 групи. Тобто, якби зі мною був хтось ще, то йому б квиток не продали. Спочатку касир надрукувала квиток, а потім пішла до іншої каси та зробила копію мого посвідчення (не знаю, як би вона діяла, якби воно в мене було тільки в “Дії”). Потім на готовому бланку почала вписувати всі дані з квитка та обов’язково мій номер телефону. Окрім неї, акт повинні підписати ще певні особи. І цей факт вручну вона ще зафіксувала у якомусь журналі… Бо згодом ще хтось складе звіт, і він піде далі по інстанціях, щоб їм компенсували витрати. Тільки після цього я оплатила пільговий квиток. Щиро кажучи, мені було шкода і касира, і людей, які терпляче чекали у черзі. Проте, квиток мені видали ще й у конверті з рекламою”, – поділилася жінка.

Жінці у касі вокзалу Укрзалізниці видали квиток у конверті з рекламою
Чому не виходить придбати пільговий квиток
Раніше ми повідомляли, що пасажирам “Укрзалізниці” іноді не вдається оформити пільговий проїзний документ. Причина полягає в тому, що ідентифікаційне посвідчення не може бути знайдено у Централізованій базі даних Мінсоцполітики.
Якщо не вдається додати пільгу, це означає, що ідентифікаційний документ не було знайдено у Централізованій базі даних Мінсоцполітики. Щоб запобігти помилкам, перевірте:
- Тип пільги. Обраний у застосунку тип повинен збігатися з тим, що вказано у посвідченні.
- Ім’я пільговика. Слід вказати ім’я точно так, як у посвідченні – тією самою мовою.
- Прізвище пільговика. Слід вказати прізвище точно так, як у посвідченні – тією самою мовою.
- Номер і серію посвідчення. У полі «Пільгове посвідчення» слід вказати всі букви та цифри – точно як у посвідченні.
Ви маєте можливість самостійно перевірити посвідчення у Централізованій базі даних. Якщо не вдається додати інформацію про посвідчення в особистому кабінеті, зверніться до районного Управління соціального захисту.
