
Lifecell з 1 листопада змінює ціну ряду тарифних планів
Lifecell з 1 листопада 2025 року припиняє дію деяких тарифних планів. Надання послуг абонентам продовжиться на нових умовах і з новими цінами. Про це повідомляється на офіційному сайті оператора.
З 1 листопада 2025 року тарифні пропозиції «VIP ULTRA» (післяплата), «SMS Світ», «Партнер 190», «Партнер 250», «Бізнес Старт», «Бізнес Старт» (післяплата), «Бізнес Свобода», «Бізнес Свобода» (післяплата), «Бізнес Преміум», «Бізнес Преміум», «Бізнес плюс 169», «Бізнес плюс 169» (післяплата) та обслуговування корпоративних клієнтів будуть завершені. Обслуговування клієнтів вищезгаданих тарифних пропозицій буде продовжено на умовах і за цінами, зазначеними в таблиці. Відбудуться зміни у вартості пакету послуг, наповненні пакету послуг та назві тарифних планів, як показано у таблиці нижче:


Lifecell коригує тарифні плани з 1 листопада 2025 року: що зміниться
*вказані лише основні послуги в пакетах, більш повну інформацію ви зможете знайти на вебсайті. **в тарифах доступна опція Lifecell плюс, яка дозволяє додатково вибрати 2 із 7 послуг. Ця опція додається безкоштовно в рамках тарифних планів. Детальні відомості про тарифи за посиланням: Бізнес тарифи для корпоративних клієнтів. *** у ціні послуг враховані всі необхідні податки та збори.
Абоненти вищеперелічених тарифних планів мають можливість з 22.10.2025 року до 22.11.2025 року (включно) безкоштовно змінити свій поточний тарифний план на будь-який інший, який доступний для активації. Усі інші умови залишаються незмінними.
В Україні впроваджено систему блокування небажаних дзвінків для клієнтів Lifecell, Vodafone та Київстар
З 2 жовтня набрали чинності оновлені правила, що дають змогу операторам блокувати номери, з яких надходить спам. Існує декілька способів, як можна позбутися нав’язливих рекламних дзвінків, на отримання яких ви не давали згоди.
- Повідомте свого оператора про спам-номер: Vodafone — у додатку або за номером: 111 або 0 800 400 111 в Україні, +38 050 400 111 в роумінгу; Київстар — у додатку або за номером: 466 або 0 800 300 466 в Україні, 105466# в роумінгу; Lifecell — у додатку або за номером: 5433 або 0 800 20 5433 в Україні, +38 063 5433 111 в роумінгу.
- Направляйте скарги на спам-дзвінки на урядову гарячу лінію — 1545.
- Зверніться до НКЕК через онлайн-форму на їхньому сайті.
Яким чином оператори будуть ідентифікувати спам-номери?
Оператор проведе аналіз номера, на який була подана скарга, і заблокує його, якщо він відповідає мінімум двом з наступних критеріїв:
- дзвінки виконуються без встановлення комунікації;
- середня тривалість дзвінків за тиждень — менше 60 секунд;
- більше половини дзвінків здійснюються на різні телефонні номери;
- немає можливості зателефонувати на цей номер у відповідь;
- під час з’єднання відтворюється попередньо записане повідомлення;
- наявність скарг від абонентів;
- кількість вхідних дзвінків, які не закінчуються розмовою, на номер — менше 5% від загальної кількості вхідних і вихідних дзвінків з цього номера;
- номер призначений тільки для здійснення дзвінків, а не для обміну SMS-повідомленнями або використання інтернету.
