Клієнтів Ощадбанку попередили про можливі штрафи, якщо вони не прийдуть до відділення.
Ощадбанк встановлює низку правил для своїх клієнтів. У разі їх ігнорування банк може обмежити доступ до рахунку або стягнути додаткову комісію. Одна з цих умов має бути виконана до кінця вересня.
Раніше ми згадували про можливі причини, чому пенсія не надійшла на картку. Це можливо у випадках, коли пенсіонер порушує правила користування виплатами.
Що потрібно зробити клієнтам Ощадбанку?
На офіційному сайті компанії з'явилося попередження про те, що деякі клієнти повинні прийти до найближчого відділення та пройти верифікацію до 30 вересня. Але перш ніж записуватися на прийом в Ощадбанк, дізнайтеся, кого це стосується.
Процедуру повинні виконати клієнти банку, які протягом останніх трьох років жодним чином не користувалися своїм банківським рахунком – не переказували гроші, не знімали готівку, не здійснювали покупок онлайн. Зверніть увагу: це правило стосується не лише власників звичайних платіжних карток, а й депозитних рахунків.
Таким громадянам необхідно особисто звернутися до банку для оновлення своїх персональних даних та підтвердження того, що вони є власниками рахунку. При собі необхідно мати ідентифікаційний код та паспорт.
Якщо проігнорувати вимогу, всі кошти на зазначеній картці будуть переведені до категорії строкового депозиту, що призведе до введення додаткової плати для фізичних осіб за обслуговування рахунку.
Нагадуємо, що у вересні сервіс оголошень OLX також запровадить нові правила для користувачів. Деякі користувачі почнуть видаляти свої публікації з сайту.