McDonald’s знизить вартість комбо-меню в США

Мережа фастфуду активізувала роботу над доступністю своїх страв після того, як клієнти висловили обурення з приводу підвищення цінової політики.

8105_630_360_1744479959-888.jpg (101.93 Kb)

Відома фастфуд-компанія McDonald’s знижує ціни на комбо-меню на території США. Клієнти були здивовані, коли вартість набору Big Mac досягла позначки в 18 доларів.

Як повідомляє видання The Wall Street Journal, McDonald’s разом із франчайзинговими партнерами у США домовилися зберегти ціну на вісім популярних комбо-наборів на 15% нижчою від суми окремих компонентів. Також мережа планує запровадити сніданкові пропозиції за 5 доларів та ексклюзивні набори з Big Mac і McNugget за 8 доларів до кінця поточного року, позиціонуючи їх як «Extra Value Meals».

Ця ініціатива є складовою стратегії компанії щодо повернення іміджу бюджетного закладу, який був підірваний через фінансові обмеження покупців. Представники McDonald’s стверджують, що нове меню McValue допомагає вирішити проблему, проте багато відвідувачів і надалі відзначають, що загальний рівень цін лишається завищеним.

Заклади громадського харчування, зокрема фастфуд-мережі, стикаються зі складнощами у залученні відвідувачів, втомлених від інфляційного тиску та нестабільності американської економіки. Згідно з даними аналітичної компанії Black Box Intelligence, відвідуваність ресторанів у США цього року скоротилася на 1,7%, а у сегменті швидкого харчування цей показник сягнув 2,7%.

Квартальні показники продажів McDonald’s у США покращилися в останньому звітному періоді після двох кварталів спаду.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *