За час повномасштабного вторгнення Roshen заплатив до бюджету понад 12 мільярдів гривень податків. Про це повідомили у компанії. З 2014-го року підприємства Roshen перерахували до бюджету України більше 29 млрд грн.
У Roshen також повідомили, що попри виклики воєнного часу компанія створює нові робочі місця, з перших днів повномасштабного вторгнення швидко реагує на запити військових, надаючи їм необхідну допомогу.
Підприємства Roshen забезпечують безперебійне виробництво продукції високої якості та розширення асортименту продукції, попри обстріли території України, перебої з електропостачанням та здорожчання сировини.
У 2023 році компанія Roshen пройшла сертифікацію RFA (Rainforest Alliance) для можливості виробництва продукції, яка користується попитом, зокрема, в країнах ЄС.
Раніше організація BRAND UKRAINE оприлюднила результати дослідження сприйняття у світі українських брендів. Найвідомішим брендом без підказок стала кондитерська корпорація Roshen.
Про це йдеться у статті голови організації BRAND UKRAINE для видання “Дзеркало тижня”.
Відповідно до дослідження, майже 20% опитаних іноземців змогли назвати принаймні одну українську марку без підказок. Найчастіше респонденти згадували Roshen. Найбільше цього виробника знають у Польщі – 10%.