
Андрій Федорів започаткував уже третю профільну агенцію в межах Fedoriv Group. Фото Антон Забєльський, для Forbes Ukraine
Дві креативні команди – Fedoriv Group та I am Idea – майже одночасно відкрили нові «агенції всередині груп» – Katana та Swoon. Обидві зорієнтовані на дрібний і середній бізнес. З якої причини креативники розподіляють команди на спеціалізовані підрозділи?
Придбайте річну підписку на шість журналів Forbes Ukraine за вартістю чотирьох випусків. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця підписка саме для вас.
Андрій Федорів 4 листопада анонсував про запуск Katana – нової агенції в середині Fedoriv Group. Це вже третя профільна агенція в складі групи разом із HyperNormal, котра спеціалізується на digital-first-брендах, та Volt, що відповідає за маркетинг нерухомості.
Katana концентрується на двох продуктах – оперативних рекламних кампаніях та брендингових ривках (неймінг, дизайн, пакування). Середній цінник – від €15 000 до €30 000. Разом з тим середній цінник Fedoriv Group – від €25 000 до €500 000. «Це не прагнення зробити той самий продукт дешевше, – пояснює Андрій Федорів, творець Fedoriv Group. – Це інший продукт: оперативний та сконцентрований, без вивчень та стратегій».




