
У ПриватБанку стався збій
У ПриватБанку в суботу, першого листопада, стався технічний інцидент. Неможливо здійснити оплати та транзакції. Клієнти повідомляють про те, що фіксуються проблеми – кошти не надсилаються, і одержати їх поки що теж не вдається.
Банківська установа заявляє про технічні роботи. Під час намагання зробити переказ грошей виникає сповіщення з пропозицією зробити операцію згодом.
“Зараз фіксуються труднощі у процесі проведення оплат та переказів. Ми вже працюємо над усуненням цієї проблеми. Просимо вас, спробуйте здійснити операцію пізніше”, – зазначено в повідомленні.

Збої в Україні
Другого квітня цього року у monobank також стався технічний недолік. Користувачі не мали можливості здійснити вхід до застосунку. 23 березня Укрзалізниця зазнала значної кібератаки, що викликала технічний збій в функціонуванні IT-систем. Через це на певний час не працювали мобільний додаток, сайт установи та онлайн-замовлення послуг.
24 березня в Укрзалізниці офіційно запевнили про факт прицільної атаки на цифрову інфраструктуру перевізника. 29 березня компанія повідомила про відновлення працездатності всіх онлайн-сервісів з реалізації квитків в належному режимі.
