
Товар зі знижкою Фото: Держпродспоживслужба
У час дії розпродажів або спеціальних пропозицій покупці часто зацікавлені в дисконті, однак іноді вони зустрічаються із позначенням “Товар за акцією поверненню або заміні не підлягає”. Важливо врахувати: подібна вимога йде врозріз із законодавством України, інформує Держпродспоживслужба.
Згідно зі статтею 9 Закону України “Про захист прав споживачів”, споживач має право замінити нехарчовий товар належної якості на подібний у продавця, якщо виріб не підійшов за конфігурацією, розміром, кольором, стилем, параметрами або з інших підстав не може бути використаний за призначенням.
Що необхідно знати:
- Заміна можлива впродовж 14 днів, не рахуючи день придбання, якщо продавцем не встановлено більший термін.
- Виріб повинен мати початковий вигляд: не бути використаним, збережені печатки, етикетки, споживчі властивості, а також чек або інший розрахунковий документ.
- Дане правило працює і для акційних товарів, якщо знижка не пов’язана з вадами продукції.
- Винятком є лише товари належної якості, які не підлягають заміні (поверненню) відповідно до переліку, ухваленого постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (наприклад, білизна, парфумерно-косметичні вироби, медикаменти, харчові продукти тощо).
У випадку, якщо продавець відмовляється виконати законну вимогу щодо заміни чи повернення виробу, звертайтеся до Держпродспоживслужби або її регіональних органів з відповідною заявою. Це можливо зробити
зручним для вас способом:
- заповнити форму на офіційному вебпорталі Держпродспоживслужби;
- надіслати листа на електронну пошту econsumer – [email protected];
- надати в друкованому вигляді на поштову адресу 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1
- подзвонити на “гарячу лінію” за номерами (044)-364-77-80, 050-230-04-28.
