В Ощадбанку повідомили про вартість переказу грошей на картки інших банків.

Тариф

Ощадбанк інформує про вартість карткових переказів

Клієнтка захотіла здійснити переказ з картки Ощадбанку в розмірі 3 тисяч гривень на картку іншого банку. У зв’язку з цим її цікавлять розцінки на грошові перекази. Відповідний запит користувачка залишила 30 жовтня під дописом фінансової установи.

Її цікавить розмір комісії в гривнях за транзакцію коштів з рахунку Ощадбанку. Вона має намір здійснити переказ 3 тисяч гривень на картку ПриватБанку. 

“Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, який розмір комісії у гривнях буде, якщо з картки Ощадбанку здійснити переказ 3 тисячі гривень на Універсальну картку Visa ПриватБанку? Я не вмію обчислювати відсотки, з математикою не в ладах. Чи могли б ви просто назвати цифру в гривнях? Заздалегідь дякую”, – запитує жінка. 

Відповідь Ощадбанку

В Ощадбанку відповіли на запит жінки. Там зазначають, що сума комісії залежить від того, за яким тарифним планом було оформлено карту та від типу картки.

“Обсяг комісії залежить від того, за яким тарифним пакетом було оформлено картку та її типу. Наприклад, якщо це картка соціальна/пенсійна, то комісія становитиме 1%+5 гривень (якщо сума 3 тисячі гривень * 1%+5 гривень= 35 гривень). У випадку, якщо, наприклад картка відкрита в тарифному пакеті “Моя картка”, то до 20 тисяч гривень на місяць в межах єдиного ліміту – комісія відсутня. Для більш детальної перевірки інформації щодо відкритої картки та наявності утримання комісії при переказі, ви завжди можете зателефонувати до контакт-центру банку 0 800 210 800″, – повідомили в Ощадбанку. 

Як отримати кваліфікований електронний цифровий підпис в Ощадбанку

Ощадбанк виступає як кваліфікований постачальник електронних довірчих послуг (КНЕДП) та надає клієнтам послуги, пов’язані з формуванням та використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Банк надає повний спектр довірчих послуг, зокрема:

  • формування, перевірку та підтвердження дійсності кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки;
  • створення, перевірку та підтвердження кваліфікованих електронних підписів та печаток;
  • інші сервіси для роботи з електронною документацією.

Щоб стати користувачем електронних довірчих послуг, необхідно особисто пройти ідентифікацію у відокремленому пункті реєстрації КНЕДП Ощадбанку. Для цього потрібно:

  1. Підготувати документи: оригінали та копії паспорта, а також довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП), заяву на реєстрацію для отримання сертифіката КЕП, яку можна знайти за посиланням.
  2. Звернутись до пункту реєстрації КНЕДП Ощадбанку. Перелік адрес та контактних даних можна знайти за посиланням.
  3. Створити ключі на захищеному носії (токені або смарт-картці), які забезпечують найвищий рівень безпеки.
  4. Отримати сертифікат КЕП, що дозволяє використовувати електронний підпис для засвідчення документів, подання звітності, участі в тендерах та інших офіційних процедурах в електронному просторі.

Ощадбанк постійно покращує сервіси електронних довірчих послуг. Зокрема, триває впровадження дистанційної ідентифікації та автентифікації клієнтів, що в перспективі дозволить клієнтам отримувати КЕП у більш зручний спосіб.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *